Výstrahy: lavínové nebezpečenstvo Mierne Sneh a ľad - 1. stupeň

Výzva na predloženie ponuky zákazka s nízkou hodnotou

 

Ponuka č.1

(Podľa ustanovenia § 102 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov organizácie: Horská záchranná služba Vysoké Tatry,

Sídlo organizácie: Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry,

IČO: 37879693                                                                          

Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie: pplk. Ing. Karol Chvála

Telefón: 052 78 777 24

E –mail: chvala@hzs.sk

2. Predmet zákazky

 

Tovar

 

množstvo

€ bez DPH

€ bez DPH  spolu

 

 

 

ks

ks

 

1

Fax – laser na kancelársky papier, Dataprojektor: Native XGA (1,024×768), MaximumUXGA (1 680 x1 200),WSXGA+ (1680 x 1050),

Videocompatibility: NTSC (3,58/4,43), PAL (B/D/G/H/I/M/N), SECAM (B/D/G/K/K1/L), HDTV (720p,1080i,1080p), EDTV(480p,576p), SDTV (480i,576i), Aspect Ratio: 4:3 (Native), 16:9, Contrast Ratio: 2000:1Displayable

1,00

 

 

1,00

 

 

2

Plasma TV 63“ , Crystal TV- Rose Black, 100 Hz Motion Plus, HD Ready, rozlíšenie 1920 x 1080

1,00

 

 

3

Plátno premietacie s elektromotorom matný povrch 200 x 200 cm

1,00

 

 

 

 

 

 

Spolu bez DPH €

 

 

3. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH v Eur – 3 178 €.

4. Lehota na predkladanie ponúk

10.07. 2013 do 10.00 hod

(Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk bude vrátená uchádzačovi).

5. Miesto na predkladanie ponúk

Názov organizácie: Horská záchranná služba Vysoké Tatry,

Sídlo organizácie: Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry

Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie: pplk. Ing. Karol Chvála

Telefón: 052 78 777 24

E –mail: chvala@hzs.sk

6. Jazyk ponuky

Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

7. Kritériá na vyhodnocovanie ponúk

Najnižšia cena pri splnení technických požiadaviek.

8.Typ zmluvy a trvanie zmluvy

Kúpna zmluva na dobu určitú.

9. Miesto a termín poskytnutia služby, dodávky tovaru, uskutočnenia stavebných prác

Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry, Rok 2013.

10. Doplňujúce doklady a informácie

Čestné prehlásenie uchádzača o úplnosti a pravdivosti všetkých údajov uvedených v ponuke. Cenová ponuka bude obsahovať ceny bez DPH za jednotlivé položky. Súčet jednotlivých položiek bez DPH bude tvoriť cenu predkladanej cenovej ponuky.Predmet zákazky bude financovaný s prostriedkov ROP 2007- 2013 .

 

Ponuka č.2

 

(Podľa ustanovenia § 102 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.)
1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov organizácie: Horská záchranná služba Vysoké Tatry,

Sídlo organizácie: Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry,

IČO: 37879693                                                                          

Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie: pplk. Ing. Karol Chvála

Telefón: 052 78 777 24

E –mail: chvala@hzs.sk

2. Predmet zákazky

 

Tovar

 

množstvo

€ bez DPH

€ bez DPH  spolu

 

 

 

ks

ks

 

1

PC zostava (PC,LCD 22“,klávesnica,myš,CPU passmark: min 2400 bodov, RAM 3 GB,HDD 320GB,DVD- RW/Windows 7HP, vrátane multifunkčnej tlačiarne –laser,A4,22ppm,USB,LANfax

1,00

 

 

2

PC zostava CPU passmark min. 3700 bodov /RAM, 4GB/HDD, 750 GB/DVD,DRV/VGA CF 9300/GL/DVIR0, 1/OS W7 PRO s XPP a monitor „LCD 24″“ 1920×1080 300 cd/m

3,00

 

 

 

 

 

 

Spolu bez DPH €

 

 

3. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH v Eur – 3 721 €.

4. Lehota na predkladanie ponúk

10.07. 2013 do 10.00 hod

(Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk bude vrátená uchádzačovi).

5. Miesto na predkladanie ponúk

Názov organizácie: Horská záchranná služba Vysoké Tatry,

Sídlo organizácie: Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry

Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie: pplk. Ing. Karol Chvála

Telefón: 052 78 777 24

E –mail: chvala@hzs.sk

6. Jazyk ponuky

Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

7. Kritériá na vyhodnocovanie ponúk

Najnižšia cena pri splnení technických požiadaviek.

8.Typ zmluvy a trvanie zmluvy

Kúpna zmluva na dobu určitú.

9. Miesto a termín poskytnutia služby, dodávky tovaru, uskutočnenia stavebných prác

Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry, Rok 2013.

10. Doplňujúce doklady a informácie

Čestné prehlásenie uchádzača o úplnosti a pravdivosti všetkých údajov uvedených v ponuke. Cenová ponuka bude obsahovať ceny bez DPH za jednotlivé položky. Súčet jednotlivých položiek bez DPH bude tvoriť cenu predkladanej cenovej ponuky.Predmet zákazky bude financovaný s prostriedkov ROP 2007- 2013 .

Ponuka č.3

 (Podľa ustanovenia § 102 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.)

 

1. Identifikácia verejného obstarávateľa

Názov organizácie: Horská záchranná služba Vysoké Tatry,

Sídlo organizácie: Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry,

IČO: 37879693                                                                          

Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie: pplk. Ing. Karol Chvála

Telefón: 052 78 777 24

E –mail: chvala hzs.sk

2. Predmet zákazky

 

Druh: Tovar, Služba, Práca – cyklotrenažér, posilňovacie náradie,

Technická jednotka

Počet t.j.

Cena za t.j. bez DPH v Eur

Cena spolu bez DPH v Eur

Cyklotrenažér :

–          má tuhý rám so závodnou geometriou, možnosťou vertikálneho i horizontálneho nastavenia sedla a riadidiel,

–          vysokú odolnosť pri tréningovom zaťažení, robustné oválne trubky,

–          remeňový prevod,

–          konzolový brzdový systém,

–          plne nahrádza jazdu na bicykli,

–          riadidlá majú protišmykovú úpravu,

–          zotrvačník o váhe 180 kg

–          nosnosť jazdca je hmotnostne neobmedzená,

kus

1

 

 

Tyč rovná na tlaky

kus

2

 

 

Tyč profilová – na biceps

kus

1

 

 

Jednoručná činka nastaviteľná

kus

2

 

 

Polohovateľná lavička na tlaky

kus

1

 

 

Sada závaží pre tyč na tlaky do 175 kg

kus

1

 

 

Sada závaží jednoručná činka do 15 kg

kus

2

 

 

Žinienka

kus

1

 

 

 

––––––––––

–––––––

–––––––––

DPH 20%

Cena spolu s DPH

 

 

 

 

 

3. Predpokladaná hodnota zákazky bez DPH v Eur –3 446 €

4. Lehota na predkladanie ponúk

10.07.2013 do 10.00 hod

(Ponuka predložená po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk bude vrátená uchádzačovi).

5. Miesto na predkladanie ponúk

Názov organizácie: Horská záchranná služba Vysoké Tatry,

Sídlo organizácie: Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry

 

Kontaktná osoba pre verejné obstarávanie: pplk. Ing. Karol Chvála

Telefón: 052 78 777 24

E –mail: chvala@hzs.sk

6. Jazyk ponuky

Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty sa predkladajú vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku.

7. Kritériá na vyhodnocovanie ponúk

Najnižšia cena pri splnení technických požiadaviek materiálu, ktoré sú uvedené v prílohe tejto výzvy.

8.Typ zmluvy a trvanie zmluvy

Kúpna zmluva

9. Miesto a termín poskytnutia služby, dodávky tovaru, uskutočnenia stavebných prác

Horný Smokovec 52, 062 01 Vysoké Tatry, Rok 2013.

10. Doplňujúce doklady a informácie

Čestné prehlásenie uchádzača o úplnosti a pravdivosti všetkých údajov uvedených v ponuke.

Cenová ponuka bude obsahovať ceny bez DPH za jednotlivé položky. Súčet jednotlivých položiek bez DPH bude tvoriť cenu predkladanej cenovej ponuky. Predmet zákazky bude financovaný s prostriedkov ROP 2007- 2013 .